Tillbaka

Nu är man då tillbaka från lägret med skolan =)
4 dagar spenderdes på Örns camping i Bohuslän! =)

Hade väldigt roligt och det ska bli kul att göra om det nästa år =)

Imorgon blir det till att packa upp och greja lite, självklart ska jag åka ut till hon som har plats nummer ett i mitt hjärta och som jag saknat megamegamega mycket under dessa dagar!! älskade lilla skiet ponny, säger jag bara <3

På söndag ska jag med till Lilla Edet och vara hästskötare åt Emma Ferlin<3 Alltid lika kul =) Vi får hoppas på en vinst i DM!! 

Själv blir det inget tävlande försen den 2 Oktober hemma, då UBRK ska ha en startfälttävlan och helgen efter det blir det Dressyr KM =) Klubbmästre i år kanske? ;)

Det enda som är planerat förutom det är sedan KM i hoppning och sedan kanske jag åker till Falköping helgen efter ;)



Pussgurks heästen<3 Du och jag i vått och tortt<33

ÄLSKAR DIG MERRY CANDY<3333

  

Kommentarer
Postat av: L

Bara att helgen efter startfältävlan är det KM i hoppning. Kmet i dressyr är den 24 ;)

2010-09-11 @ 17:19:33
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0