Svacka.....

bläbläbläblä!!!

Orkar inget, vill inget och känns som om jag bara sitter framför datan hela tiden även om jag har gjoren del nytta nu i helgen... blääääää
När ens "BFF" börjar klaga på att en då är det dåligt haha xD Sry Tove<3
Ne, men nu ska jag fan ta tag i mig själv! Känner att jag behöver min kära familj hem från sina olika semsterorter så man kan få någon sorts hm, vanlighet? ne, men urkurk!

Inte varit in school idag heller... ska dit imorgon dock... Känner att om jag blir sjuk någon mer gång innan höstlovet får jag bara ta och bita ihop! =P

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig med min kattis.
Btw, jag tror den här konstiga ensamheten med bara en katt som sällskap är riiiiiiikiiiigt dåligt för mig... Kom på mig själv med att sitta och förklara vem alla i Gossip Girl va för honom innan idag :s Det riktigt läskiga var att han satt och kollade på mig hela tiden precis om att han förstod precis vad jag sa och dessutom var intresserad!!! :O

Pusspuss och godnatt<3




"En del är bara inte menade att vara vänner, det är ödets gång"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0