Skolan

Ska snart gå till skolan eller aa...
börjar om typ 55 min så jag har väl i och öfr sig tid på mig men :P


I eftermiddag blir det stallet direkt och sen så har jag massa läxor att ta igen som jag inte kunde göra igår eftersom grejerna låg i skolan... Ibland är jag verkligen puckad!! En del grejer ligger nog dessutom hemma hos pappa så får ta en sväng dit också och hämta en del grejer...

menmen, längtar efter massa saker nu men främst efter min pålle! Vad skulle jag inte ge för att få vara ute i stallet hos henne hela dagarna istället?

Pussgurkan<3




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så fin. :)

2010-10-14 @ 18:47:21
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0