Skolan

Sitter i skolan på samhällskunskapen =) Har precis haft special idrott. Gud, måste säga att jag är kass!! Eller det är i alla fall min kondis och mina just nu obefintliga muskler.
Väldigt lång skoldag idag dock, slutar inte försen 16.10. Sedan blir det direkt till stallet för att sedan åka tillbaka till skolan på föräldramöte.

Hann inte med att blogga igår så tänkte ta en kort om hur det gick på träningen. I början var hon lite stel och så men efter uppvärmingen så var hon jätte fin och hur mjuk som helst. När vi sedan började hoppa så blev hon först lite pigg och så men sedan lugnade hon ner sig och gick jättebra även där. Problemet som Cleas (min tränare) sa är att jag inte låter henne tänka själv nu utan ska lägga mig i för mycket med halvhalter, så det får jag träna på, låter ungefär som det jag gör i dressyren också, grejar för mycket med mina händer istället för att sitta still och jobba mer med benen =) Blir till att arbeta med det innan helgen och sen även till dressyr KM om 4 veckor =)

Nu ska jag arbeta lite =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0