Gött!

Sista dagen i skolan för den här veckan eftersom vi imorgon har studiedag! Sååååå jäkla gött!! =D

Orkade dock inte blogga igår, åkte lite sent till stallet, var helt slut efter skolan, och sen när jag kom hem efter så var klockan så mycket att jag bara gick och la mig direkt.

Tränade dressyrprogram igår ialla fall, gick bra på tredje försök men red på novabettet så det gick väl inte hundra bra då heller. Hon har blivit lite stel nu. Tror dock att det kommer gå bra i dressyren på lördag :D
Hade också speciallidrott igår, fick rida Jonson och så hade vi ju självklart programridning då. Gick rätt bra även fast det var första gången jag satt på honom, han blev dock lite för stark i galoppen.

Vet att det inte varit så mycket bilder det senaste i hoppningen men det kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0