Fredag

Känner att jag inte updaterat speciellt ofta de senaste... Kanske sagt de innan :P

Men iaf, updaterar nu =)

Måste säga att jag är grymt sugen på att åka till Charlies nu i helgen eftersom de har rea =D Men vet inte riktigt hur ajg ska lyckas med det eftersom jag ska hänga med Tove på tävling lör-sön + att mamma kommer hem imorgon och jag måste plugga xD Bläää
Men kanske kan klämma in det nånstans =)

Funderar kanske på att dissa Tove söndag förmiddag (Förlåt gumman<3 haha) Och övertala mamma att åka med mig och kanske Mathilda dit =D Men vi får se...

Har lite små tråkigt nu så ska nog gå och duscha och sen gå och lägga mig, har inte min egen data här heller så kan inte titta på film =(

Lägger upp något imorgon och sen får vi väl se under resten av veckan om jag kan försöka gör anågon sutin av det hela, bloggen inräknat! haha PUSSPUSS




btw, har upptäckt att Candy har börjat bli tjock! Vet inte om jag ska se det som något bra eller som något dåligt, bra för att då vet jag att hon inte kommer bli så läskigt smal som hon blev förra vintern då hon vägrade att gå upp i vikt eller dåligt eftersom det aldrig är bra med tjock!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0