Uppsats

Har precis haft svenska uppsats men har nu slutat för dagen. Gött =) Gick faktiskt ganska bra.
Skrev om varför bloggar är så populära! Nu ska jag snart ner på stan för att äta med min kära vänner!
Imorgon är det äntligen lördag och då ska jag sova fast inte för länge ska ju till borås också och gå på hästmässan =D Super kul(Y)
Har kanske inte berättat det här på bloggen men vi har gjort om vårat badrum på ovanvångingen hemma hos pappa och igår blev det klart! Det är nu 3 m bredare och ja det liknar inte ens det gamla xD Ska försöka få upp lite bilder på det i eftermiddag tänkte jag =) Testade ialla fall duschen igår, haha super bra var det även fast man får lite känslan av att hålla i en telefon och inte i ett duschmunstycke xD hahaha
Hörs i kväll! Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0