Tävling!

Ja, har varit på tävling hela dagen idag då. Gick väl sisådär.

I första klassen så fick jag två jätte retliga pet. Det ena berodde på att jag, helt omedvetet, får för mig att byta spö hand 4 galoppsprång innan ett hinder (!) dumhuvud säger jag bara. Hann nämligen inte då med att få ordning på tyglarna vilket i sin tur ledde till att jag missade halvhalten och rev... -.-
Andra rivningen var helt enkelt bara en försen hlavhalt, tråkigt menmen, Candy gick skitbra annars, tog för sig och hjälpte till. Det känns verkligen som om vi har börjat samarbeta istället för att ha krig när vi kommer in på banan.

I andra klassen gick det dock lite sämre. Blev utesluten. Mamma och jag har kommit fram till att det berodde på att jag och Candy helt enkelt inte orkar. Vi har inte hunnit komma tillbaka än efter senaste året och varken hon eller jag har tillräckligt mycket kondis eller muskler. Så det får vi träna på =)

Orkar inte göra iordning filmerna möjligtvis i första klassen men eftersom det inte gick så bra i den andra så kommer jag antagligen inte lägga upp den. Har inte heller några bilder så ni får överleva!

Men nu ska jag ialla fall sova. Är SJUKT trött!!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0