Stallet -- Träning

Har nu kommit hem från ett spinningpass på Onyx =) Är helt slut men det känns ändå rätt uppfriskande! Nu har jag och Tove ialla fall bestämt oss för att ta tag i oss själva och försöka komma iväg till Onyx ungefär en gång i veckan, så om ni vill veta är det ett medlemskap där som står högst på julklappslistan =) Har även sagt till mig själv att jag ska försöka komma ut och springa lite hemma också samt (viktigtviktigt) äta mer frukt! Mor har dessutom lovat att hjälpa till att puscha mig. Ialla fall om frukten xD

Var ju självklart hos pussgurkan innan jag åkte in till onyx. Red lite dressyr på banan bara lite kort idag. Gick ganska bra även om hennes höger sida är som en jäkla stålpinne medans hennes vänster sida är typ luft... haha ja, får väl skylla på mig själv, har upptäckt att jag är VÄLDIGT sne i både min ridning och allt annat.

Jaja, nu ska jag städa mitt rum och sedan blir det kvällsmat =)

Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0