Städat

Sitter på sventagårdcen och väntar på att pappa ska komma tillbaka från sitt möte. Ingen skola för mig idag heller, hade migrän igår och var jätte deppig imorse. För er som inte vet så har jag varit jätte deprimerad det senaste. Det kanske inte har märkts, jag vet inte men så är det ialla fall. Och nu var det så att jag var sådan imorse, och det har även hänt andra dagar att jag vaknat och helt enkelt inte kunnat ta tag i mig själv.

Men så idag så fick mina älskade föräldrar nog, inte så konstigt kanske, men så ialla fall så ringde mamma till min läkare och fick då reda på att i ett fall av tusen så kan en biefekt till de tabletterna jag äter vara just deprision. Så nu väntar vi på att läkaren ska ringa tillbaka. Men det stämmer ganska bra med tanke på att när någon har frågat mig varför jag är så nere så vet jag inte. Jätte mysko... men så ligger det till ialla fall...

Så idag har jag istället tjänat lite pengar genom att städa arbetsrummen och lunchrummet här på sventagården. Och nu väntar jag som sagt på pappa.

Kanske lägger upp något mer ikväll, får se =)
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0