Resultat

Ja har varit sjuk nu i två dagar, ovnaligt eller hur? ;) haha ne, börjar bli jävligt fucking (Ursäkta) trött på detta! Men det är ialla fall därför som jag inte har bloggat!
Men nu är jag tillbaka i skolan och väntar på att klockan ska bli 8.05 =)

Självklart vill ni väl veta resultat efter helgen?
Tävlade ju LD+5 och LC =)

I LD+5 gick det skit bra! Candy lyssnade perfekt och tveckade inte på ett enda hinder! Vi gjorde helt klar en tydlig come back från vår VÄLDIGT långa svacka!! Och ritten gav ju då också lite resultat nämligen så att jag vann klassen =D Så helt supernöjd med den ritten kan man väl lugnt säga!

I LC så kände jag att nu jäklar ska jag sattsa på att bliu KM mästare. Och det gick verkligen skit bra! Candy har börjat hoppa som den stjärna hon är<3 Men tyvärr så var inte matte riktigt med i sista svängen så då blev det ju ett stop! Men är ändå super nöjd! Jag har fått tillbaka min häst<3 =D

Så det var resultatet från helgen! Självklart kommer film även om Mathilda sög på att filma! Ska försöka blogga mer under dagen, men det blir inte så mycket bloggat när jag inte får mitt mobila bredband att funka på någon av mina datorer. Kan ju inte ockupera mammas data hela tiden xD

Iaf, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0