Love the way you lie

Har precis haft samhällskunskap, gått igenom det vi ska kunna till provet nästa vecka. Puh, har två prov idag också sen är det uppsats skrivning i 4 timmar imorgon för svenskan. Gud...

Nästa vecka tror jag ialla fall att vi bara har et prov... tror jag!!

Hade speciall idrott igår och red en häst som heter Jimmy, hört massa grejer om honom och att hna var jobbig men han var jättte mysig och gick jätte fint! Var helt enkelt jätte nöjd.

Taggar inför KM:et i helgen nu också =) Är dessutom cp nervös för tävlingen i Falköping nästa helg, då jag ska hgoppa 95! Okej det är inte högt men om det går bra så är det ett jätte steg för mig! Går det inte bra ja då är väl allt som vanligt.. =(

Men min pussgurka har blivit så mycket finare i hoppnigen nu så tror det kommer gå bra! Ni får hålla tummarna för mig! haha

Lovar att jag ska försöka bli bättre med bilder osv...!! Ska även gör aom designen snart men har inga ideer!
Behöver verkligen ut och ta lite nya kort, någon som har lust att hjälpa mig? =)

Ne, nu ska jag ha franska iaf... -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0