Idol and Tacos!

Har precis tittat på Idol och självklart ska Linnea vinna!! Hon äger!! <33

Nu är det ialla fall bestämt, på söndag kommer dom och tittar och provrider Candy. Vet inte riktigt vad jag ska hoppas på... Helt plötsligt känns det som om det gick väldigt snabbt... Menmen, det viktigaste är att oavvsett vad som händer så måste Candy ha det bra. Det är det viktigaste för mig!

Lov i en vecka nu, känns skönt men har ganska dåligt samvete nu också för att jag varit så lite i skolan så får ta igen och plugga under lovet och sen är det nya tag. Ska försöka ta ett mål i taget med att klara av skolan. Nästa mål är jullovet och inga ig:n !!

Jaja, nu blir det lite Robin Hood och coca-cola!

Btw, har jag sagt att jag älskar serien Robin Hood? !!
Har precis börjat kolla på den men tycker den är sjukt grym än så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0