Hejsan!

Va verkligen ingen lång dag idag om man inte räknar med special idrotten som börjar om en timma xD eller aa vi brukar ju inte komma igång och rida försen typ 3 så om 2 timmar då:P Ska bara till stallet och rida upp Candy först men det tar ju inte överdrivet lång tid :P

Men ialla fall, hade bara matte idag då, sedan var det prov i Historia. Gick jättebra faktiskt! Sen hade vi jun ingen naturkunskap eftersom vi hade labb i måndags :P
Så då var väl kl typ halv 11 så gick hem och har vairt hemma och pluggat fram tills nu! Nu väntar jag ialla fall på lunchen betsående av PIZZA ! Hitta lite kontanter liggade på rummet så =) Alltid trevligt!

Men just nu känns det inte jätte mysigt att veta att jag måste rida upp till ridhuset i regn eftersom det verkligen öser ner ! Usch!

Just det, måste ju berätta också att jag klippte sötnosen igår! Vet inte om jag har berättat hur otroligt bra det gick när vi skulle göra det nere i varberg? Ne, om jag inte har det så synd om er men igår gick det ialla fall skit bra!! Lite bomull i öronen och brems sen stog hon hur lungt och stilla som helst! Så nu är min sötnos ialla fall klippt!!

Hörs senare!!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0