Fredag =D

Gött med helg nu!!! Ikväll blir det mys med familjen! Men först blir det pållen.

Känner att jag inte har så mycket att skriva om just nu, har inte lyckats få upp filmen på mig och Candy från helgen eftersom jag inte kunnat använda mammas dator tillräckligt mycket. Däremot har jag fått upp filmen på Emma och bonanza så läger upp den nu här ialla fall =)

Imorgon så ska ju kära Tove sova hos mig så då blir det väl massa flum men vi får väl se =)

Just nu verkar det som om franska läraren inte väljer att dycka upp så då antar jag väl att lektionen är inställd men väntar på att lite folk ska komma tillbaka från expeditonen.

Här kommer ialla fall filmen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0