Franska

bläää, fattar inte ett skit! Önskar jag bara kunde försvinna genom golvet helt seriöst!

Blev inte någon bra updatering igår kväll eftersom Mathilda hade den stationära datan och mitt mobila som sagt är hur segt som helst när de väl väljer att fungera. Ja, så än så länge får det bli när jag har tid. 

Hoppningen igår gick väl...aaa haha det funka ju till slut men det var lite konstigt ett tag där... xD
Red ut på min egen pålle sen på eftermiddagen och har kommit på att jag ställts lite inför ett problem...
Jag har nämligen börjat ge henne lite havre, problemet med det är att det går direkt upp i huvudet på henne. På banan går det bra och på tävlingsbanan behöver hon det lilla extra för annars blir hon nästan lite seg. Men när jag rider ut så har jag big time trubble!! Så ska faktiskt ta och testa ett nytt bett på henne... Vi får väl se om det blir bättre... Ska ialla fall prova ett bett imorgon förhoppningsvis så aa...

Nu ska jag ialla fall se om jag kan läsa lite -.- 
Hörs senare pöss<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0