Dressyrtävling

Ja, var ju och tävlade dressyr igår hemma på klubben.
Skulle ha tävlat Lb:0 och La:1 men efter Lb:0 var jag så trött och had så ont i axeln att jag strök mig.

När jag red Lb:0 så tyckte jag det kändes jätte bra förutom galoppen. Hon var jätte fin i traven och halten blev perfekt!! Men så efter den ökade galoppen så gick det åt fanders eftersom jag inte skulle ha brutit av där utan fortsatt hela kortsidan också och så belv avsaktninen inte alls bra eftersom hon spände sig jättemycket direkt.

Menmen, kom ialla fall 2:a i KM:et men inte i klassen eftersom det var en från en annan klubb som placerade sig. Så i klassen kom jag 3:a alltså precis utanför placering.

Får se om jag orkar lägga upp filmen eller om jag skiter i det!
Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0