sista november...

Bara en månad kvar på 2010!

Det blev lite fina juliga bilder på Candy igår så börjar nog med bloggdesignen ikväll, ska dock ta lite mer så jag kan ha lite ridbilder osv också =)
Bilderna jag tog kommer upp på smakprov ikväll eftersom jag inte hunnit lägga in dem än ;)

Det blev ingen specialidrott idag eftersom jag hade utvecklingsamtal och vi tydligen kulle kolla film och få en sammanfattning av en föreläsning ute i ridhuset och vi slutar om typ 10 min eller något så pappa och jag kände inte riktigt att det var någon ide att åka utt dt bara för att åka tillbaka...
Men nu ska jag plugga lite engelska innan samhällskunkapen börjar.

Puss<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0