hm?!

Så nu har man varit i stallet och ridit, blev härstorps rundan idag... var ju ett tag sedan! haha

Efter det så åkte jag och Mathilda hem till mormor och morfar och fick lite pancakes!! MUMS!!
Nu har man dock lite ont i magen eftersom jag åt så jäkla fort! :O

Ska snart gå in i duschen, Mathilda ska bara bli klar först, sen efter det har jag ingen anning om vad jag ska göra eftersom jag är klar med allt som mnåste göras....
Funderar dock på att spela lite sims 3 xD alltid kul =)

Jo nu kom jag på vad jag ska göra! När jag har duschat klart ska jag lägga upp bilder på allt jag köpte igår, blev en del! Haha, men behövliga saker, utom kanske en grej men de var en handcreme på rea som jag tyckte kunde vara bra och ha för alltid när man behöver handcreme så hittar man inget! Så den ska ner i väskan och sätta bo där så jag alltid har med mig handcreme! Tänkte på det också, skulle vilja skaffa en ny handväska, typ som min mamma har, där man har allt! Alltså då behöver man ju aldrig sakna något, men den jag har nu är typ bara en enda stor påse typ så allt man lägger ner hamnar bara hullerombuller och så går det inte att hitta något alls sen!

Så, men nu tror jag Mathilda är klar! Som sagt efter duschen kommer lite shoppingbilder!!

Puyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0