gusch!

Va tiden går! haha låter ganska vuxet men dt gör den faktiskt... Det är liksom första advent imorgon :O  Känns som om det var sommar och lov igår typ ?! Va hände? :S

Dagen idag ialla fall, vaknade hos Tove, åt frukost. Efter frukost kom mamma och hämta mig och så åkte vi till mormor och morfar och fika! Trevligttrevligt =)

Sen blev det en snabbis in till stan och shoppa lite, hem till mamma, äta lunch, bakade muffins också och sedan så blev det stallet. Sen hem till pappa och det är väl typ dt som har hänt xD
Inte speciellt händelserik dag men aja...

Imorgon är det möte för att bestämma serier och grejer till våren sen så ska jag även på Alvas dansavlsutning! Ska ta med kameran så jag får lite tjusiga bilder på henne! Har även bestämt att jag ska ha med kamerna ut till stallet imorgon och denna gången ska jag bane mig inte glöma den! Måste ju få lite snygga bilder nu när det är så mysigt utomhus ofc!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0