Tävling- Herrljunga

Har varit på tävling i herrljuga hela dagen!

För UBRK gick det faktikst riktigt bra, enl mig då ;)

i LD+5 kom Johanna Liden 4a och i LC på c-ponny vann Mathilda och Linnea Borgström kom 6a. I LC på d-ponny vann Emma Ferlin och Johanna Liden kom precis utanför placering, Emelie Jungmalm var även med men jag kommer inte riktigt ihåg hur det gick för henne.. I LB, c-ponny vann Emma och Mathilda och Linnea fick 4a fel vardera. På d-ponny LB kom Emma 2a och Emelie blev tyvärr utesluten. 

Mycket lyckad dag måste jag säga!

Nu är jag ialla fall hemma och ska snart gå och steka hamburgare. MUMS! Sedan ska jag nog sätta mig och spela lite The sims elelr så joinar jag min lilla syster när hon kollar på Sagan om konungens återkomst! Vi får se =D

Pööss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0