T-R-Ö-T-T

ja, är egentligen för trött för att orka blogga något men känner mig lite tvungen!

Har varit på tävlinge hela dagen. Mathilda har deb. loklat med Candy =)
Gick riktigt bra faktiskt =) Mathilda var ganska nervös över att Candy skulle dumma sig (så som hon kan göra med mig ibland) haha, ne men att hon skulle stanna och greja. Så istället för att rida fram henne i en bra galopp så höll hon in henne istället så det blev typ trav-galopp. Och då självklart hade ju inte Candy någon lust att hoppa så hon stannade på två hinder. Dessutom fick hon lite tidsfel. MEn när hon startade om (hon hoppade en CR) så fick hon upp ett lite bättre tempo (om än inte bra) så hon kom runt med endast 4 fel (ett stopp på första där farten+ nervositeten hängde i sedan första rundan)! Men som sagt för att vara första gången så är det väldigt bra (Y) =)

Nu ska jag gå och käka lite godis innan jag går och lägger mig ;)
Har mildrat mitt godisförbud med att det är OK att äta om det inte är jag som har betalat det! Haha

Ska försöka få tag på lite bilder från tävlingen idag så får vi väl se om jag kan få upp något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0