Sweet summer dreams...

Igår var jag på Hööks och inhandlade lite grejer för sommaren!

Det blev en vattenskrapa, 10 st svampar (dt gäller att slå på stort) och ett eksemtäcke!

Mamma köpte även en tillhörande luva till täcket så Tackar så mkt till henne! =D

Provade täcket+luvan idag och så här blide det:



Inpackad och klar till sommarens alla varma dagar!

Täcket kostade 799 kr och har magplatta, resår i "kragen", svansskydd samt bensnören som sitter väldigt bra runt benen. Täcket är också UV-skyddad vilket gör att det till skillnad från "vanliga" sommartäcken även funkar bra som skydd till hästar med soleksem, vilket är det Candy har.

Luvan hör ihop med täcket och är öven det UV-skyddat. Det har en kort hals som gör att det överlappar täcket så det inte blir några glapp. luvan har heller inga spännen utan resår under till så man får trä det över huvudet. Detta gör att flugar och mygg inte kan komma in under luvan.

Mycket nöjd med mina köp måste jag säga!!!

Här kommer även en liten bild från igår på Murre, fattar inte vad det är med honom och väskor/påsar alltså!!


Haha, nu ska jag göra mig iordning för sängen. Imorgon är jag ledig och det ska firas med SOVMORGON!!!

Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0