R-Ä-T-T-V-I-S-A

Undra om det är någon annan som vet hur det stavas? Ibland känns det inte så!

Sitter och lyssnar på mamma när hon pratar i telefon och jag blir bara argare och argare!

Vissa människor tror visst att de är allt! Att de är så mycket mer värda än andra. Själv tycker ajg att livet ska vara så rättvist som möjligt. Om en ska betala ska alla andra också göra det sen skiter jag i om de är mmycket duktigare eller tävlar högre.

En del av er kanske förstår var jag pratar om nu andra kanske inte men jag tänker inte ta det i detalj här för det kan kränka vissa människor men som sagt jag fattar inte hur folk kan med att stiga upp på mornarna när de beter sig så här mot andra människor! Det är samma sak som det jag skrev om Kissie igår, hur orkar de med sig själva? Ta tag i era egan liv, följ regelerna och låt andra vara så ska ni se att allt är mycket bättre och att människor håller sams lättare!

Och folk undrar varför det blir krig i världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0