Ny häst?

Måste börja med att be om ursäkt för mina väldigt arga inlägg det senaste ;) haha

Min dag idag ialla fall;

Vaknade vid 8 för att åka och släppa ut pållarna =)
När jag kom tillbaka hem gick jag och la mig direkt igen och sov till kl 12 :) upp, duscha och sedan frukost vid halv 1 haha!

Efter frukost var det datatime och bok som gällde, innan och efter lunch var det även lite singstar mot lillsyrran! Måste jag säga att jag ägde STORT?! haha ;)

Sen blev det stallet, måste säga att jag är lite trött på min häst, någon som vill köpa en häst som är rädd för småponnier? Dom är tydligen livsfarliga!! Haha

Nu sitter jag och kollar på lite fälttävlanshästar till salu! Har hittat en held del snyggingar som jag skulle vilja köra hem nu på momangen! Speciellt en, mumsmums säger jag bara!! =D

Nu ska jag kolla vidare =D


Pösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0