It's going to be a boompyride!!!

Haha, har drukit lite öfr mkt cola nu känner jag...

Blev lite ändrade planer för kvällen men jaja, shit happens!

Blev inget stall idag men de ska bli kul att höra om hur Mathilda och mamma har jagat sork nu när de kommer hem!

Det är nämligen så att det har bosatt sig en sork under vårat badkar och nu är det dax för badkaret att rengöras och fyllas på och vi kan inte skjuta upp det längre ;) haha mycket roligt med tanke på att min lilla syster är livrädd för allt som har korta ben! haha xD

När de kommer hem är ialla fall Emelie med, hon ska tydligen bo hos oss nu i helgen :P

Så tänkte sätta på HP (Harry Potter) 3 och kolla på vår kära Ernie och Stan! För er som inte är några HP-fans kan jag berätta att det är de som kör nattbussen (trollkarlarnas specail buss som mugglare inte ser!)

Så här hedrar jag er nu med en fin kilpp:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0