Frukost/Lunch?

Jaaa, sitter och äter frukost vid halv 1 (Y) Känns jätte bra!

Men till mitt försvar ska väl sägas att jag var jättetrött igår kväll och jag HAR faktiskt varit uppe tidigare för att släppa ut hästarna ;)

Nu ska jag läsa lite HP på engelska =)

Jo, försten måste bara till lägga att jag är grymt besviken på min kusin Felix just nu! Skulle ha kollat på Sagan om ringen igår men han hade mina filmer såvi var tvunga att åka och hämta dem ;) Pratar med honom iförväg och talar om att han måste lägga fram dem och inte får låsa. Så när vi kommer till sventagården... vem om inte felix har glömt lägga fram dem, åkt därifrån och låst alla dörrar? Tack så mycket, säger bara, jag blev tvungen att kolla på mamma mia istället!!!!

Nu ska jag ialla fall ängan lite tid åt min bok ;)

Pösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0