...

Hej everybody!

Ska snart iväg till stallet med lillsyrran, ska bli riktigt skönt att komma ut + att jag inte har träffat min älskling p åflera dagar =(

Har suttit och spelat the sims 3, som jag för övrigt måste klaga lite på! Det är inte ens i närheten så bra som The sims 2! Att jag köpte spelet kan ja ju lätt säga att jag ångrar! Det var inte värt pengarna!

Men ialla fall, jag har fått up pen av filmerna från dressyr tävlingen på YT nu! Meen döm inte för hårt, haha det var ett tag sen jag gjorde en film och då var det hoppfilmer det handlade om! Det blev en ganska enkel!

Ska ta tag och börja redigera den andra lite nu, tänkte se om jag kunde få den lite mer avancerad! =)

Men så hade jag ju en liten fråga... Hur tycker ni att jag ska göra den? Ha med hela dressyr programet och matcha musik alltefter gångarterna eller ska jag mixa ihop lite musik, ta ut det bästa ur programet och sen passa ihop det? =)

Nu ska jag ialla fall sätta igång, har lite annat att göra innan jag åker till stallet också ;) typ tvätt och disk.... puuuhaaaa...

Pööösss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0