drygt med rubrik

Tjohalhopp!!

Har precis städat färdigt rummet!!

Måste bara säga att jag är så jäkla nöjd med mitt liv nu om man bortser från huvudvärken och hoppförbudet! För någon månad sen, när jag var kvar nere i Varberg kände jag verkligen att allt var hur drygt som helst, typ kände inget hästintresse som helst och hade i princip inga ambitioner! Men nu känner jag verkligen att jag har börjat komma ihåg vad som är viktigt för mig! Min häst, mina rid och hästkunskaper och min framtid! Så jäkla skönt! Just nu kretsar allt kring hästarna och hur jag kan bli en bättre hästmänniska och ryttare. Jag konsentrerar mig verkligen när jag rider och äntligen känner jag varför jag vill ut och tävla!

Det enda som stör allt detta är ju då hoppförbudet och huvudvärken, men jag känner ändå att jag börjar lära mig det med, att jag lyckas slappna av på ett helt annat sätt än innan som gör att jag inte känner mig lika stressad och spänd! För hoppningsvis får jag börja hoppa igen efter sommaren (mina egna förhoppningar då).

Som ni kanske har märk har jag försökt få till någon typ av "loga" efter varje inlägg men eftersom detta har krånglat och det har blivit en vit ram runt den så kommer den försvinna och jag ska se om jag kan fixa det! Fram tills dess....

PÖÖÖSSS<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0