Dressyr at UBRK

Japp, idasg har vi haft klubbdressyr på UBRK... Som vanligt en besvikelse över att ingen verkar bry sig om att dyka upp på dressyrtävlingarna och hjälpa till... Min käre moder var den enda ur tävlingskommiten som behagade att ställa upp och anordna tävlingen! Jag tycker det är väldigt lågt!!

Men ialla fall. Jag var med i klasserna LC:1 och LB:1. I LC:1an var jag inte speciellt nöjd och det gav resultat där efter. Men i LB:1 gick det därimot super och jag vann =D Superduper glad!!

Igår var jag ju också i Gäsene och tävlade en klass men eftersom det gick pinsamt dåligt tänker jag defenteivt inte skriva ut resultatet här!! Haha, tur att jag är tillräckligt lättsinnad för att kunna skratta åt det nu i efterhand!

Imorgon är det studiedag och den ska ägnas åt SOVMORGON!! Sedan ska jag till borås med Pappi, först ska vi till Netonnet och greja lite med min kamera =( och sedan ska vi till tandläkaren!

Nu ska jag ta min bok, gå ut och sätta mig på altanen och ta det lugnt i den sköna solen =D

Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0