Dan Brown

Ne, kanske borde ta tag i mig själv och läsa de sista 2 böckerna avDan Brown eller vad säger ni? =)

Måste åka till bibloteket också för att lämna tillbaka lite , hrm, försenade böcker! (Y)

Idag blir det inget stall tidigt. Vet inte men känner mig inte hundra, allt går i ultrarapid och känns inte som om kroppen och hjärnan arbeter riktigt i takt?! Det kan inte vara bra... haha
Ne men ialla fall så ska jag bara stanna hemma en liten stund innan jag rycker upp mig själv och åker ut till ridskolan =)
får ju vara tackssam för det lilla men måste bara hurra lite för mig! Har endast haft huvudvärk en enda gång den här veckan (tisdags morgon) och då gick den över ganska snabbt!!! Jihu! Sedan har jag varit pigg och huvudvärksfri! Kanske äntligen de där tabletterna börjar verka!! =D

Jaha, nu ska jag återgå till att få min hjärna/kropp att arbeta i takt! haha

Pöss<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Emilia, jag är trött!

2010-05-20 @ 22:39:53
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0