Åska och regn!

Jao, det regnar här i Ulricehamn =(

OCH åskar!!!!

Nu har jag ialla fall kommit hem från stallet, eller aa jag har varit hemma ett tag nu ;P Sen ska jag till stallet och pyssla med min gullunge =)

Har hänt en hel del super bra och super roliga grejer idag =D Men eftersom jag nu har bestämt mig för att hålla det för mig själv så... =)

Sen ikväll ska ja till Linnea och GRILLA =D Äntligen säger jag bara! haha

Måste även berätta o min nya gullunge på ridskolan, det är ett 11 årigt sto vid namn Brizette =D hur fin som helst! Hon är ett halvblod som är e. Briar u. Ronja och hon har själv haft 4a föl. Detta gör att hon inte har blivit riden speciellt mycket. I själva verket kan hon i princip bara skritt,trav och galopp. Så nu har jag fått som mitt eget lilla projektarbete av Jenny att jag ska få rida henne resten av terminen och sedan så även fortsätta hennes utbildning lite beroende på hur långt jag kommer! Det ska bli superkul!

Här kommer en liten bild på älsklingen;



Visst e hon vacker? =D

Nu ska jag äta upp pannkakorna som blev över sedan igår!

Pöss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0