-Rubrik-

Jaaaaa...
Är lite dryg just nu. Har haft huvudvärk typ hela dagen och tagit alldeles för många tabletter känns det som! Fast de har jag ju så klart inte men...

Måste ialla fall ta tag i mig själv imorgon! Önskar man kunde leva utan huvud, för då hade mitt flugit rakt av! Menmen, va kan jag göra? Det är bara att leva med det! Ialla fall, imorgon var det ja... Ja, då e det dax för min älsklings pålle att bli knoppad igen för på torsdag ska Mathilda tävla henne =) Okej, hon sak bara tävla lite cm hoppning, CR men ändå... pyssla är ju typ det ända jag får göra med min häst nu utan att behöva stanna upp och känna efter varanan sekund...!!

Oj, ni får ursäkta mig idag... lite små kinkig... men det skulle nog ni också bli om ni hade haft konstant huvudvärk i ca 15 och ½ timma!

Nu ska jag ialla fall sova sen ska jag ignorera mitt huvud hela dagen imorgon och göra mitt bästa för att vara en superbra stallskötare/stora syster/dotter!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0