Worktime

Har nästan precis kommit hem från jobbet... usch, va "vuxet" det låter... haha Var verkligen inte mycket folk idag i backen! Kännde mig grymt överflödig faktiskt!

Nu sitter jag hemma och funderar på at gå ut och ta lite fika, skulle ju faktiskt vara riktigt nice. Nästa sak att göra är väl att packa ihop lite grejer och sedan att göra sig iordning till kusinens kalas. Måste ju säga grattis till Felix som blev 17 igår. Exakt en månad yngre än mig, haha. OM han har fått höra DET många gånger!

Igår var det myskväll med mamma. Riktigt lyckat! Älskar national treasure<3 måste skaffa 2an också.

För er som inte vet vad den handlar om så är det så att den handlar om en kille som "härstammar" från en viss Thomas Gates. Och enligt honom ska han ha fått ledtrådar utav frimurarna (tempelriddarna) som gör att man kan hitta deras skatt. Så et är vad 1an handlar om. 2an handlar om att en man träder fram och påstår sig ha bevis för att Thomas Gates var med och hjälpte till att mörda president Linclon efter inbördeskriget. Ben Gates vill då rentvå sin förfader genom att hitta staden Cibola - staden av guld. Så nu vet ni vad National Treasure handlar om (Y) som sagt, mycket bra filmer!!



Men nu ska jag som sagt gå och ta en liten fika =)

Pöööösss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0