Urk..

Känner mig väldigt slö..

Sitter just nu här framför datan och funderar på vad man ska hitta på. Har ingen lust att gå och sätta mig framför TV:n med mamma eftersom hon kollar på Saltön som är världens SÄMSTA program EVER!! Seriöst, hatar det...

Har annars inte så mycket att skriva om heller. Städningen av garderoben gick väl så där. Har insett att jag har alldeles för lit förvaringsutryme i mitt rum! Måste nog egentligen sortera ut lite kläder och lägga in en del i hästgarderoben, tex tröjor som blivit förstörda och så vidare. En del ska nog till inlämning också. Sen måste jag ut och shoppa KOFTOR!! Har seriöst inte några som inte är slitna, förstörda, för små eller otroligt fula. Därimot har jag en hel del fina stickade koftor så får väl bli till att vandra runt i sådana till man har råd att köpa nya xD Måste dessutom spara ihop till min nya ridhjälm som jag korkat nog inte köpte på GHS... Bra att vara efterklok (Y)

Men nu ska jag se om jag kan övertala mamma att byta kanal och sedan kanske få i mig lite kvällsmat =)

Pöösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0