Ulricehamn

Japp, nu är jag i ulricehamn och om ca 2 timmar ska jag vara hos tandläkaren (Y) Hoppas att det går bra iaf!
Ska innan dess ha hunnit avverka denna lista;

* Duscha
* Fixa iordning mig
* Leta reda på mammas cykel
* Leta reda på mammas cykelnyckel så jag kan låsa upp cykeln
* Äta lunch

... hm? jaaa känns som om jag har lite bråttom om man då dessutom ska räkna med att det tar minst 20 min att gå om jag INTE hittar mammas cykel/cykelnyckel. Hjälp... så därför blir detta bara en liten update. Kanske kommer mer ikväll/eftermiddag men vi får se eftersom jag och Tove ska fira att vi har fyllt 17 genom att gå på bio - Alice i underlandet för att vara mer specifik =) Ska bli mycket trevligt!!

Men nu måste jag rusa!
PÖÖÖÖSSSS<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0