Trädgårdsbesök...

Japp, ursäkta för att det inte blev något inlägg igår men det hände en del grejer när jag kom ner till varberg, kan ju berätta lite snabbt om det.

Efter att ha satt mig på tåget säger han som kör tågat att det kommer bli ungefär en timma försenat. Jätte kul.
När man då alltså till slut kommer ner till varberg ringer Johanna och säger att det är "någon" hemma hos mig och Michaela. Först trodde jag hon skämtade men sen förstod jag att hon var seriös. så då var det bara att åka hem till Johanna och därefter hem till oss där Michaela väntade själv, USCHA!
När vi kom fram var personen inte kvar men vi fick ändå vänta in polisen som var på väg. När polisen kom blev det intervjuer samtidigt som en av de andra poliserna var ute och letade med hund. När poliserna hade åkt hängde vi med Johanna och hennes pappa hem och sov där eftersom vi inte vågade sova i stugan.

Måste bara säga att i efterhand tyckte jag och Johanna att polisen vapen var väldigt coola, spec eftersom han som kom först tog upp det för att sringa och kolla som i värsta Bond-filmen xD Michaela dock höll inte med oss.

Men nu ska jag beställa lite biljetter till Alice i Underlandt till nästa fredag då jag och Tove ska fira att vi båda nu blivit 17 genom att kolla på den.

Pöööösss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0