Today

Idag har inte hänt speciellt mycket. Blev en uteritt mer Linnea och Michaela, mycket skönt att komma ut tycker jag faktiskt =)

Tillbaka i stallet skulle jag då vara lite duktig och putsade alla mina grejer. Mycket stolt över mig själv!
Och eftersom det var "sköta-hästen-själv" -dag så var jag även tvungen att mocka, menmen, det kan vara avvslappnande det med. Sen satt jag, michaela och johanna och kollade i Jacson katalogen. De har ju en del snygga prylar iaf, även en hel del alldeles för dyra prylar!!

Nu sitter jag och kollar på 2 1/2 män =) Samt driker tee =)
Pöööss på er<3333

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur gör vi på lördag? Jag har inte fått tag i ngt, har du?

2010-03-16 @ 21:03:47
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0