Tingsholm

Hallå!

Har varit på Tingsholm och provat på Teknik idag. Måste först bara slänga in ett tack till Anna Jalderyd som orkade släppa runt på mig hela dagen! Haha, du är en ängel!

Var faktiskt väldigt intressant även om jag inte förstod mycket. Kan bara säga att Matte D är SVÅRT!! Tyckte att UF (ungföretagende) låter väldigt intressant, oavsett vad du säger Anna, och jag skulle gärna vilja prova på det men ja, det kan ju inte styra hela mitt val. Så nu har jag även en dag med natur inplanerat så får vi väl se vad vi kan få ut av det.

Ikväll blir det pannkakor =) mums! känns som om jag inte har ätit det på evigheter! Ska bli hur gott som helst.

Måste även nu när jag är fullt upp med att komma igång med en ny skola stanna upp och säga att hur mycket jag än längtade hem från Varberg så var det människorna där nere som fick mig att orka stanna kvar så länge som jag gjorde. Saknar er flickor något så grymt mycket<3 Jag ska försöka komma ner och träffa er snart, ni är värda allt som finns att ge<3

Pööss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0