SYO

Har idag än så länge varit hos syo på Tingsholm. Gick helt okej faktiskt. Har massa att tänka över men jag tror nog att jag har en litenliten anning om vad det kommer att bli i slut ändan :P Hon hade en hel del  bra synpunkter!
Resten av dagen ska jag vara hemma. Funderar på att ta en liten promenix senare men har inte bestämt mig än. Måste ju städa och packa upp alla grejer på mitt rum också. Just nu ser det ut som om någon har startat 3de världskriget där inne.

Måste säga att imorse märktes det hur skönt det var att vara hemma. Vaknade med huvudvärk och mådde allmänt pyton. Men så kom mamma in och såg till att jag fick i mig något att äta och en tablett. Så efter ett tag började man ju må bättre. Hade det varit nere i varberg så hade jag ju typ bara ringt till mamma bett henne sjuk anmäla mig och sedan somnat om och sedan mått dåligt hela dagen eftersom jag inte hade tagit någon mat (av rädsla för att det skulle vända) och för att jag helt enkelt inte skulle ha orkat ta tag i mig själv.

Skönt att vara hemma med andra ord!

Nu blir det soffan och TV

Pöss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0