Sleepless in Ulricehamn

Hallo!

Sitter nu här och funderar på om jag ska lägga mig i sängen och försöka sova.

Mathilda och Emelie sover sedan länge och jag känner mig ganska trött. Men mamma har inte dykit upp än. Tror jag ska stanna uppe och vänta på henne faktiskt.

Tänker lite på hur jag och Candy ska lägga upp träningen för, så att säga; få tillbaka vår forna glans. Haha, sitter samtidigt lite och längtar tillbaka till den första tiden jag hade henne. Innan jag började tänka på hur jag red osv. Allt var grymt mycket enklare då!

Har just precis tittat på avsnittet från uppdrag granskning om våldtäckten på 14-åriga Linnea. Måste säga att jag inte förstår hur folk kan leva med sig själva. Det Linnea behövde efter en sådan här händelse var förståelse och tröst. Inte det hon fick.

Menmen, nu kom mamma hem.

Godnatt och pöss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0