Roadtrip till Varberg

Har varit i Varberg under dagen. Jag och mamma åkte ned för att hämta lite grejer.

Stannade också till i stallet för att rida Candy! Måste säga att jag saknar älsklingen här hemma VÄLDIGT mycket <3

Orkar inte skriva så mycket, vill typ bara gå och lägga mig men jag måste bara lägga in att jag är GRYMT besviken på vissa människor. Fattar inte sådant. Va fan vinner de på att hålla på och sitta och snacka skit om MIG? Har de problem med mig så kan de fan säga det direkt till mig, inte sitta och ta det backom ryggen på mig. Det är jävligt fegt. Och sen när man pratar med vissa av dessa människor så säger de att de är JAG som är falsk?!

SKAFFA ETT LIV!!!

okej, nu tror jag att de värsta aggresionerna är ute...

Nu blir det sängen <3

Pöösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0