Problem

Hejsan!

Har lite sovproblem. Klockan är nu snart 2 och jag kan inte sova. Sitter i sängen och bara stirrar på datan och försöker komma på vad jag ska göra. Antingen hur jag ska kunna somna, eller hur jag ska kunna vara uppe hela natten utan att däcka vid lunch imorgon... blääää


Dagen då, blev uppjagad ur sängen kl halv 8 för att åka och släppa ut Candy samt gå igenom hela hagen. Hitta ton med älgskit, verkar som om det har bott en hel flock där uppe i hagen under vintern. När vi kom hem igen så blev det mest för dröja tiden en stund. Sedan hjälpa mamma att städa och sedan laga mat, (till mig då mamma skulle på något möte med sparbanken så hon skulle få mat där) det blev spagetti och bacon, kreativa jag =)
Efter det var det hem till mormor och morfar för att lämna grejer. Var där en stund innan det var dax att gå bort till stallet och fxa iordning Candy. Blev en härstorps runda. Mycket mysigt! Efter stallet så skulle jag hem till mormor och morfar igen för att fira morfars 74årsdag. Har räcknat ut att nästa år fyller morfar och mormor tillsammans 150 år!!! Och dessutom firar de sitt guldbröllop. 50 år tillsammans det är inte illa!

Imorgon är det upp tidigt för ridning i ridhuset =) Ska bli lite dressyr träning, om jag nu inte somnar på hästen.

Nu får jag väl hitta på något...

Pööösss<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Om du vill får du säga till om du vill ha hjälp att hoppa Candy, jag hjälper gärna till :) Tänkte bara så du vet ;)

2010-03-26 @ 22:28:32
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0