Morschning korsning

Sitter i soffan, som vanligt, funerar på att ta mig lite frukost förutom resten av kladdkakan från igår....? Haha

Idag händer antagligen inte jätte mycket, får träffa Tove igen eftersom jag ska hem.
Måste nämligen hem och tänka, hela huvudet snurrar på mig!? Vet inte vad jag vill för fem öre. Så jag har bestämt mig för att åka hem, tänka igenom min "situtation" och bestäma mig. Hur lång tid det kommer ta vet jag dock ej. Jag vet bara att om jag väljer förändring, så kommer jag sakna alla nya kompisar här nere hur jävla mycket som helst<3 Så frågan är ju bara då vad jag kommer sakna mest. Jag tror jag har en liiiiiten, liiiiten uppfattning men jag vet ju så klart inte säkert.

Men fram tills lördag måste jag så klart lämna kvar min sjärna här nere i varberg. Och jag vill bara säga att även om hon är speciell på många sätt både negativa och positiva så är hon min stjärna och hon kommer alltid vara världens bästa häst i mina ögon<3

 

ÄLSKAR DIG CANDY ÄLSKLINGEN<333333333333333

Pöösss<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej, men jag tar resten då;) haha. Typ 3 - 4 ?

Kan vi göra upp the little affär efter? ;) haha

Sen måste vi prata om skjuts och sånt. Ska du hem på kvällen? Och skjuts dit, jag har inte råd med buss.. :S

2010-03-17 @ 18:22:32
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0