Fuck västtrafik!!

Ibland blir man bara så jävla förbannad!! Igår var det så att jag och Tove skulle ta tåget ner till varberg. Bussen gick från ulricehamn 12.10 och enligt västtrafiks reseplanerare skulle vi om vi tog den här bussen hinna med tåget till varberg. Men, självklart var då bussen försenad och vi missa tåget med 1 min!! Det var liksom när vi kom till stationen så såg vi tåget åka iväg. Och sen till nästa problem, då gick det ju inget nytt tåg försen kl. 16.40 så vi fick spendera 4 timmar i borås typ. Drygt? Ja!

Men det fick blir lite shoppning som egentligen skulle ha gjorts nere i varberg. Fick även min födelsedagspresent från Tove =) 

 

Present från Tove =)



Armband från Lindex, 49.50 kr



BH från Lindex, 99kr



Linne från GinaTricot, 129kr

Nu ska jag fortsätta städa =)
Pööss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0