Forgive me <3

Känns som om jag tappade orken att blogg de senaste två dagarna här nu lite.

Onsdag: vaknade vid halv 11 och kände mig förjävlig. Vilket är pretty much vad jag har kännt det senaste över lag... iaf, frukost och städa sedan iväg till stallet. Efter att ha packat höpåsarna så är dt dax för att ta bussen in till stationen. Väl vid stationen får man sitta och vänta en timma på att tåget ska gå, efter dt ska man sitta på tåget i knappt 1 och en halv timma för att sedan behöva sitta på stationen i borås i 1 timma för att vänta på att mamma ska sluta... SUCK!!

Idag då, vakande hemma hos pappa. Hände inte mycket men fram mot lunch så blev man lekmamma till sötnosarna; Alva och Sara<3 Lekte och höll på med dem fram tills mamma kom och hämtade mig och dt var dax att åka till mormor och morfar. Mormor skulle iväg på simgympa så jag och mamma stannade och höll morfar sällskap. Spelade Trival Prusiut (stavning?) och jag vann =D ganska överraskande faktiskt med tanke på att spelet är sedan typ år 1990 eller något xD

Det känns som om dagarna som kommer nu kommer bli rätt jobbiga, rätt många beslut som ska tas. uschauscha =(

Men imorgon ska ialla fall jag och morfar bort och inspektera stallet vid kattåkra och sedan kanske vi kan bestäma oss för när vi ska hämta Candyälsklingen<3 Saknar henne megamegamega mycket !!

Men nu blir det sängen!
Pöösss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0