ORKA!

Är så jäkla trött på folk alltså!!

IGEN!

Är jag för snäll? Eller är det något annat? Orkar inte med såndan här jväla skit! Var det inte det jag försökte undvika?

Att bli någon som låter sig uttnytjas så lätt? Känns som om jag bara ger hur jävla mycket som helst men jag får fan inte ett jävla piss tillbaka!

Kanske bara är jag som inbillar mig... Kanske bara är jävligt självisk och inte ser det? Isåfall kan ingen säga det då? Så jag vet? Är jag verkligen en sådan person?

Känns som om jag inte känner mig själv längre... Eller någon annan heller för den delen... Trodde jag gjorde det, men det var tydligen helt fel. Jag ser vart detta är på väg, och jag vill inte ha med det att göra!

När blev världen sådan här? När blev kraven så höga? Varför kan man inte längre bara lyssna på sitt hjärta?

All this woices in my head!

Om det är så det ska vara, och då får det verkligen vara så, då vill jag inte. Tack! Men, nej tack!


Det jag står för, det jag vill är enkelt:

Lev för stunden
Sköt ditt och strunta i andra
Ta hand om dom du älskar
VAR DIG SJÄLV!!!
Det är allt, det är inte svårt, släpp efter, att anstränga sig så, det är SÅ mycket jobbigare!

SNÄLLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0