Borås

Har idag varit i borås och shoppat lite med mor och syster.
Det blev en del =)
Ville även köpt en grymt söt kjol från VeroModa menmen, man kan inte få allt =)

Här kommer iaf det jag köpte =)



Två par jensshorts från GinaTricot 199 kr var



Två par Pieces trosor från VeroModa 59 kr st, ni får dock inte glädjen av att se dem på...



Örhängen från H&M 30 kr



Ett vanligt vitt linne från H&M 79 kr och ett mörktblått linne med spetskanter från H&M 79 kr



Ett HelloKitty nattline från H&M 129 kr

och sist men inte minst...



Ett par remsandaler från Skopunkten 299 kr, lägg märke till hur fint målade mina naglar är!


Så det var allt för idag men det blev ialla fall en del! Nu ska jag baka till imorgon eftersom det är sista dagen för mig ute på ridskolan! Hoppas ni alla haft en bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0