Ursäkta

Sorry att jag inte hasr updaterat här på ett tag, men som jag kanske har sagt innan så är inte bloggen det viktigaste i mitt liv utan den tar jag lite när det kommer och jag känner att ajg ahr något att skriva om eller att jag ahr tid =)

Sitter just nu i Lindas trädgård i Timmele, är här tillsammans med Tove eftersom Linda är iväg och tävlar och t´Tove passar hunden =)

Just nu fick Tove något infall om att cykla lite och jag funderar på om jag borde gå in eftersom jag annars kommer bli upp äten av myggor!!


Måste även passa på att säga Grattis till Linnea Borgtröm och Dennis Svensson som knepp en 4de och en 2a placering idag i Floby =) GO UBRK!!!!


Nu ska jag iaf gå in =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0