Stallet today

Japp, nu var man hemma från stallet... haha, eller aa kom hem för typ 20 min sen eller något! Det var sviiiiin kallt att köra hem i bara tunn långärmad t-shirt, hua mig!

Ialla fall, stallet var det...
När man kom dit var min box upptagen av en viss tjockis kille :P haha nämligen ingen mindre (eller större) än Maestro. Väntade en stund sen tog jag in min älsklingspålle, blev dressyr på banan! Dock inte så långvarig då Candy och jag inte var sams om ifall vi skulle hänga i tyglarna och springa eller om vi skulle arbeta och gå fint i form. Så då tyckte jag att det var lika bra att avsluta och ta nya tag imorgon.

Har även lite nyheter, det är nämligen så att på Torsdag kväll ska jag på terrängträning i Borås. Ska antagligen även träna på tisdag också. Så jag hoppashoppashoppashoppas verkligen att jag kan få ta mitt efterlängtade fälttävlanskort så att jag kan få tävla. Och om jag nu lyckas med det är en tävling inplanerad den 22 augusti i Falkenberg!! Det dumma är bara att min pålle inte har 100% kondition och muskler så nu blir det till att rida 2 pass alla dagar jag kan! Än så länge är det imorgon, onsdag och sedan hela nästa vecka =)

Efter att vi hade ridit kom ingen mindre än Tove på besök. Mycket trevligt, hon hade dessutom lyckats få tag på ett par röda JW-ridbyxor nere i falsterbo. Jag bara MÅSTE ha ett par! Men nu ska ajg faktiskt spara på mina pengar! Det enda som ska inhandlas innan Scandinavium är ett sadelskåp tsm med lillsys och sedan självklart det jag måste ha för att kunna starta i Falkenberg!

Bjuder på en bild på mig och min sötnos! Hoppas det smakar xD


Pööösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0